måndag, april 07, 2014

Trädgårdsinspiration för småbarnsföräldrar

Nu är mitt liv trädgård, trädgård, trädgård och jag slocknar tidigt på kvällarna och hinner inte med bloggen! Jag lovar berätta om allt möjligt som händer i mitt trädgårdsliv, men just nu måste jag bara berätta att jag håller en föreläsning på Lindome bibliotek i morgon kväll, tisdag 8 april kl 18:30 med temat "Trädgårdsinspiration för småbarnsföräldrar". Vill ni lyssna, så ring bibblan tel 99 40 10 så vet de hur många som kommer. Varmt välkomna!

2 kommentarer:

Kerstin E sa...

Kul att höra av dig! Jag förstår att du har det körigt:P!
Glad Påsk på er!!
Jag håller äntligen på att få mitt orangeri/lusthus i Järvsö och är så glad! Jag köpte två gamla glasverandor i en antikaffär i Eksjö för två år sedan. Förra sommaren så kittade och målade jag alla fönster och min man göt grunden. Ett par vänner till oss som är arkitekter har ritat huset. Och nu har en snickare börjat snickra!
Man kommer kunna sitta 12 pers och äta, det ska bli så kul!!!

Rost och rädisor sa...

Låter som en spännande föreläsning. Om jag bott i närheten kanske jag hade gått fastän att småbarnsåren är förbi. Hoppas det kom många åhörare och att allt gick bra.
/Anette