torsdag, januari 16, 2014

Jag kom in!!

Jag är så sprudlande glad idag! Jag har gjort världens impulsgrej. I tisdags fick jag nys om att det finns reservplatser kvar på en trädgårdsutbildning i Göteborg och idag (okej, nu har vi passerat midnatt) så fick jag besked om att jag är antagen. Börjar plugga på måndag!

Kanske finns det till och med platser kvar? Just nu ser det ut som man fortfarande kan söka. Tips!
Trädgårdstjänster

Jag ska berätta mer, men nu håller vi på och packar, vi åker till fjälls i morgon!

10 kommentarer:

Unknown sa...

Åh vad roligt grattis!! Hade jag inte redan varit mitt i en mastodontutbildning (som inte är förknippad med trädgård) så hade jag 10 ggr av 10 gått något liknande:) spännande att se om ni får lära er en massa bra!
Ha det fint!

Acchleja-Carro sa...

Ibland går det snabbt! =) Grattis!
Ha det fint! /Caroline

Marina sa...

Stort grattis!

Kram

Jo sa...

Det är ju verkligen superroligt! Stort grattis, ser fram emot att höra mer!

Åsa sa...

Hej
Grattis. Vad spännande!
Jag har inte varit inne på din blogg på ett tag, oj vad du har skrivit! Kul.
Åsa

Kerstin E sa...

Oj, roligt! Hur lång är den? Kunde du ta tjänstledigt? Det verkar vara kallt i Norrland! Lyckat till!

Mina Gröna Tankar sa...

Grattis!! Vad jättekul och jag är sååå avundsjuk!!!

Törnrosa sa...

Åh, så roligt! Massor med grattis!
Kram från Törnrosa

Anette sa...

Grattis till platsen. Du kommer nog att få en spännande tid! Avundsjuk...jaaa!

Helt enkelt hemma hos mig sa...

Stort grattis till dig! :)