måndag, juli 09, 2012

Dynor till hammocken!

Äntligen har vi nåt mjukt att sitta på i hammocken! Som jag funderat på vad vi ska ha för dynor, till sist fegade jag på de gråsvarta till hammocken och grå till gruppen (verkade inte finnas i exakt samma färg). Jag gillar den vita kanten runtom! Vill man variera sig kan man byta kuddar, allt passar väl till grått? Köpte gula reakuddar på Ikea. Det blev en färgglad duk från Coop också!

Klätterhortensian blommar fortfarande, det surrar och doftar. Underbart att ligga där och läsa!

Ikväll ska jag hälsa på hos Malin i ett litet hus med trädgård! Jag älskar att gå runt på koloniområden och nu ska det bli otroligt kul att få kika in i en av lotterna för det har jag aldrig gjort förut! Trevlig kväll ska vi ha!

1 kommentar:

Anonym sa...

Så fint det blev! Tror bestämt vihar både likadana hammockar och kuddar. Och min står också vid klätterhortensian! :) Tyvärr blir det där svarta taket väldigt solblekt på kort tid. Kolla mitt inlägg från idag så ser du hur mitt ser ut efter bara ett år. Men men, det är inte någon jättekostnad att byta ut det då och då. Svart är snyggast! :) Kram Hanna