onsdag, mars 11, 2009

Cred

Jag måste ge Maria - Jag blommar lite cred för köket. T ex såg jag hennes grytlappar framför mig när jag åkte till loppis. Kryddskåpet hade jag inte tänkt ut i förväg, den bara fanns där på loppis. Maria är verkligen en hejare på loppisfynd och duktig på att infiltrera fynden i inredningen hemma.

Sen ska jag erkänna att hennes märkningsmani påverkat mig att märka upp lådorna! :-)

Kolla hennes ateljé...

Tack Maria, du är en sann inspirationskälla!

PS. Gå gärna in och rösta på hennes färgglada hem på Sköna hems omröstning för Månadens läsarhem.

4 kommentarer:

Maria sa...

Tack LINDA!! Fint skrivet om mig.
SÅ fint du gjort åt grabbarna, det där måste de ju älska!!

Anonym sa...

=) Jag tog som tur var inte bort något, utan kapade ner, det blev så glest i mitten, och så va jag en dag lite irriterad, o då gick det ut över syrénen. ;)

Karin sa...

Vilket härligt kök och kul med loppisfynd! Klart killarna ska lära sig att laga mat redan i unga år. :) Nu ska jag kika in på Sköna hems sida.

Trevlig helg! Kram Karin

Erika sa...

Trädgårdsmästaren har haft flera inlgäga om träd det sista. I går tror jag det var om Prunus serrulata ´Kanzan´.......jag hade helt glömt av att plantskolan sagt att de skulle få in träden i början eller slutet av Mars. Måste ringa dem tror jag.
Trevlig helg!