fredag, mars 06, 2009

Bilder från veckan

I min värld en händelserik vecka:
varit på bvc (nu pekar kurvan åt rätt håll)
besökt Öppna förskolan
bakat mera bullar
storstädat
haft grannarna på besök
mammaträff
shoppat lite kläder och kollat bokrea
storhandlat på Coop med sötaste pojkarna längst fram i extra stora kundvagnen
tränat Core-Aerobic
tvillingträff på Hisingen

Och idag var det stora softardagen på hemmaplan. Här är några bilder.

Katterna är så mjuka och goa tycker killarna.

I onsdags var det mammaträff och då hälsade vi på Molly. Hon hade värsta coola leksaken.
Äntligen kom kläderna från Blingo. Så söta. Sigge i grön Blingo-outfit.
Fin bild på Nadja.
I torsdags var vi på tvillingträff och då fick vi prova nästa outfit. Grönt på Sigge och orange på Hugo.Tunneln tyckte dom var hur rolig som helst! Vi försökte oss inte på någon gruppbild. Här är tre (av sex). Ena hälften av de tre tvillingparen. Vi hälsade på hos Anton och hans bror Edvin. I bakgrunden syns den nya soffan som levererades samtidigt som vi kom. Jag tog massor av bilder, tyvärr var de flesta riktigt dåliga, trots det fina ljuset. Inte lätt att fota barn!

Härligt med helg. Nu ska jag värma en vaniljbulle och kolla på Engelska trädgårdar. Kan inte låta bli att se det trots att jag retar mig på vinkeln i programmet. Varför måste dom fokusera på felen och bristerna? Jag är ju intresserad av det som är lyckat och det som inspirerar!

Trevlig helg!

3 kommentarer:

Erika sa...

Bilden på katten o den gosande killen var hur skön som helst.

Trevlig helg på er!

Ps. Jag har verkligen försökt att ta mig förbi Cs kontor igen men det kommer upp andra saker hela tiden.

Karin sa...

Det låter verkligen som en rolig och händelserik vecka! Vad kul att ni ska till Kinnekulle. Det finns hur mycket som helst att se och Hellkis är verkligen trevligt (som ett minibotan och trädgårdsföreningen i ett). :)

Trevlig helg! Kram Karin

Karin sa...

Fina bilder! Du är så duktig på att ta många fina portättbilder av dina små. Nu ska kameran jagas fram här. Underbart!