tisdag, december 16, 2008

Tvillingträff

Ända sedan jag var gravid har jag och några andra tjejer följts åt på ett forum på nätet. Där har vi avhandlat gravkrämpor, sömnproblem, dagsrutiner, sjukdomar mm mm. De mammorna är några av mina bästa kompisar när det gäller barnen, trots att vi aldrig träffats. Idag har vi äntligen fått till en träff för de som bor i närheten! Nu blev vi bara tre plus våra sex barn. Fullt hus med andra ord :-) Men alla barnen var så lugna och så fina och verkade trivas väldigt bra i varandras sällskap.

Uppdaterat: Och här är länkar till de andra mammorna! Temedhonung-Linda och Cia.

Wow, jag lyckades ta en bild där alla barnens ansikten syns (något så när)!

Från vänster till höger: Ester, Sigge (längst bort), Hugo, Edvin, Ellen och Anton.

Hugo har fastnat i Esters knä:

Och Anton ville gärna vara i mitt knä. Han klängde nästan mer än Sigge (som hamnat i en kläng- och gosperiod)! Finfina barn!

Hoppas det blir fler träffar till våren!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Oj, jag ser dubbelt...tre gånger om! Vad kul att ni ordnade en träff!

/Vikkan

Anonym sa...

Härliga barn. Jag är en gammal tvilling 67 år! Kul!

Unknown sa...

Kul! och du är verkligen duktig att lyckades ta en bild med alla barn på en gång! Gissar att det var inte lätt :))

Evelina sa...

Gud vad mysigt!
Vi andra, eller några av oss träffas ju på torsdag, ska bli såå kul!
Vi får ta en redig träff någonstans mellan Gbg och Sthlm någongång!
Fina kort, du har verkligen gjort det näst intill omöjliga, haha!

Linda sa...

åh, det var så kul att ses!!! STORT TACK för idag. god mat. goda bullar. trevligt sällskap!!! bara fint. ser fram emot nästa träff. hos Cecilia då kanske?

håller med 2wins om att en "storträff" mellan Sthlm och Gbg borde anordnas någon gång ;)

Lindas trädgårdsblogg sa...

Vikkan: :-D

Anonym: Så roligt att du hittade hit! Hoppas du haft mycket glädje av din tvilling genom åren.

Natalya: Visst var det en bedrift! Rätt många dåliga bilder blev det...

Lycklig: Väntar på rapport från er träff på torsdag! Vore häftigt med en stor träff! Men då måste vi nog hyra lokal!

Linda: Det är så kul med besök! Det var jätteroligt att få träffa dig på riktigt :-)

Karin sa...

Kan tänka mig att det är guld värt att lära känna andra som också väntar/har tvillingar. Trevligt!

Karin sa...

I´m impressed!!! 6 barn och alla hamnade med ansiktet mot dig - grattis! Men var är morsorna?? Minst lika nyfiken på er, hihi. Vad söta alla är och...så klart i samma storlek som mina egna. Vad kul! Nu hoppas jag att vi 08.or får till en till träff här uppe. Berikande att träffa andra tvillingföräldrar o barn. Kram på dig!