fredag, december 12, 2008

Bloggkoll

Sen min förra dator kraschade i våras har jag inte haft nån större koll på vilka bloggar jag följer. Jag är tämligen oregelbunden, det kanske är 5-10 stycken jag kommer ihåg i huvudet att jag ska besöka ungefär varje dag. Nu ska det bli ändring på det för jag har lagt upp mina favoritbloggar på bloggkoll, eller bloglovin som det verkar heta numera. Väldigt smidigt. Trots att jag aldrig varit in på den tjänsten innan så upptäckte jag att det redan är flera av mina läsare som använder tjänsten. Min blogg var nämligen med och har flera prenumeranter. Jättekul!

Istället för att komma hit dagar då jag inte uppdaterar så ta och skaffa bloggkoll så får du veta när jag uppdaterar! Klicka på länken:

Följ min blogg med bloglovin ->

6 kommentarer:

johanna sa...

jag har alla min bloggar på googler reader.
:o)

Lindas trädgårdsblogg sa...

Aha, det har jag inte testat. Jag hade nåt annat program på min förra dator som höll reda på feedsen.

Anonym sa...

Visst är det smidigt!

=D

/Vikkan

Novellskrivarn sa...

jag är en av de som har smygföljt dig via bloggkoll ett tag nu... har en mardrömsträdgård från helvetet, så på det planet är det svårt att relatera till trädgårdsbiten i din blogg..;) däremot älskar jag att följa barnens utveckling!

Erika sa...

Jag använder mig av mitt mail prgram Thunderbirds blogtjänst vilket inte direkt hjälper mig om jag vill kolla när jag är bortrest.

Vet inte om jag har sagt det innan men ni har ett väldigt snyggt trägolv. Vad är det?

Lindas trädgårdsblogg sa...

Vikkan: Fast jag kan inte lägga in din blogg ju...

Novellskrivaren: Kul att du avslöjade dig!! Alltid roligt att veta vem det är som läser det man skriver!

Ika: Hm, golven låg här när vi flyttade in, antar att du menar golvet i vardagsrummet. Får återkomma om det, men det är i alla fall såpskurat!