fredag, maj 30, 2008

Sigge - stora killen

För ett tag sen växte Sigge ur sina pyjamasar så jag fick åka och köpa nya. Han är nu storlek 68. Vad fånigt glad jag blev när de hade likadana pyjamasar i affären som Sigge och Hugo fick i present som pyttisar! Jag tyckte det var jättetrist när de växte ur dem för jag gillade dem verkligen. Här är alltså Sigge brevid sin gamla pyjamas i storlek 44. Hugo, han kan fortfarande ha en del plagg i storlek 56. Nu kan Sigge hålla upp huvudet och han sitter gärna i sin nya bumbositter.
Han har inte riktigt fattat det där med att bläddra i böcker, men han tittar gärna på bilderna!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Jag lämnade ett meddelande i går kväll men den måste ha hamnat någon annanstans. Jag gillar att Sigge är fågel intresserad. Det syns att han studerar undulaten riktigt noga, eller hur? Kram mlj

Lindas trädgårdsblogg sa...

mlj: Ja, de får gärna bli djur- och naturintresserade!