torsdag, januari 17, 2008

I morgon gäller det!

I morgon halv åtta ska jag infinna mig på förlossningen för då ska jag sättas igång. Halleluja! Håll tummarna för att allt kommer att gå bra. Det kan ju ta lite extra tid när man sätts igång så jag tror nog inte bebisarna tittar ut redan i morgon. Och jag kommer nog att vara på BB en vecka så det dröjer ett tag innan jag skriver här igen.

Mamma, kan inte du skriva en kommentar till mina nyfikna läsare sen hur det gått?! :-)

PS. I morgon är jag i v 36+0.

53 kommentarer:

Hem & Harmoni Marie sa...

Jag håller alla tummar och tår för dig imorgon! Lycka till!

Stor kram Marie

Cin sa...

Åh, vad spännande!! Jag håller tummarna och tänker på dig imorgon. Hoppas din snälla mamma uppdaterar oss på hur det går för er. :)
Kram Cin.

Anonym sa...

Vad spännande. Lycka till imorgon!!

Jeroen sa...

Ett stort lycka till! Vi håller tummarna för att det ska gå utmärkt! Massa kramar från Tjockhult!

jkl sa...

Spännande värre! Håller alla tummar här i Årsta!

kramen
/jkl

Fundera grönt sa...

åh vad spännande! Härligt! Ska tänka på dig...

Karin sa...

Ojoj, så spännande det måste vara nu! Jag håller tummarna för er. Lycka-till-kram

Alex sa...

Spännande! lycka till!!

Anonym sa...

Åh vad spännande! Lycka till!

Och snälla Mamma M-L, skriv en kommentar så vi får veta!

Moni sa...

Ojojoj klockan är 12 minuter över 8 nu och det är fredag och ajg undrar så hur det går för dig! Håller alla tummar som finns! Kram!

Lotta 8`) sa...

Åh kära nån - nu är klockan 11 och jag gissar att du just nu kämpar på..... kniper både tummar och tår, kram 8`)

Maria sa...

Önskar dig lycka till på färden, men du håller väl på som mest nu så du kan ju inte läsa detta förrän efteråt...

hanna sa...

Guuud vad jag är nyfiken! Håller tummarna stenhårt för att det går bra för er! Ser fram emot rapport snart!!!

Anonym sa...

Önskar er alla lycka till!

johanna sa...

Grattis och äntligen är det dags! :o)
Hoppas allt går bra och att ni alla mår bra. kram!

Anonym sa...

Kämpa på! Det kommer att vara tungt men det går bra ska du se. Kramar till er alla!

Anonym sa...

Åhh, så spännande! Håller både tummar och tår..och ser fram emot nästa rapport!
Lycka till och hoppas ni alla mår bra!
/Kirsti

Anonym sa...

Spännande! Undrar hur det har gått!

Anonym sa...

Meddelande:
Den 18/1 sent på kvällen, 11 tiden, tog man ut de små gossarna, den enas vikt var då, strax under två kilo och den andras var ca ett kilo mer. Mamman och de små mår bra.
Tack för all stöd Linda har fått!
/nyblivna mormor.

karin-odlar-sin-trädgård sa...

Linda har fått sina bebisar! Hurra! Och de är supersöta såklart! Kl 23 igår föddes de. Ser att mormor precis hann före mig in på bloggen, jag tar mig friheten att lägga in MMS-bilden jag fick på min blogg.

Marina sa...

Åh så spännande! Hoppas allt går bra.

hanna sa...

WOHOOO! Två killar! Blir lite blödig här minsann... :)
Vad skönt att allt gick bra och att ni mår bra. Stort grattis till er alla fyra! :D

Anonym sa...

Stort dubbel-grattis!!
Kram, Kirsti

Cin sa...

Jättestort grattis!!! Kul att vi fick höra en kommentar om hur det gått.
Stor grattiskram från Cin.

Anonym sa...

Jättestort grattis och lycka till!

Tänk, vad annorlunda det kommer att bli i er familj från nu! Och troligtvis inte så mycket tid för påtande i trädgården:-) Men var sak har sin tid, och nu är det detta som gäller!

Hälsar L8

Sara sa...

Grattis, vad skönt att allt gick bra!
Lycka till, vad spännande med tvillingar! Kram till dig och den stolte fadern!
/Sara & Mats

Anonym sa...

Jag vill komma med mera uppgifter om de nyfödda små. Den ena gossen togs ut kl 22.59, vikt 2660g, längd 47cm, den andra kom till världen kl 23.01, vikten var 1960g, längden 43cm. Alla mår rätt bra (operations snittet smärtar förstås). Jag har sett bild på gossarna och de är så söta så, säger mormor :)

Anonym sa...

GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!!! Åh, vad skönt att det gick bra allting. Ser fram emot att träffa de nya och dig förstås. Grattis än en gång!

Lotta 8`) sa...

Hurra! Dubbelgrattis! Vad skönt att allt gick väl och att alla mår bra! Två små pojkar... mmmmm Nu får du inte skratta när du är snittad.... Jättekram till dig Linda!! 8`)

Anonym sa...

Stort dubbel grattis till er alla!!! Vad skönt att allt gått bra för er! Många kramar från Camilla

Anonym sa...

Härligt att se småkillarna. Var in hos Karin och kikade på dem alldeles nyss. Grattiskramar till er!

Petra sa...

Hurra!!
Grattis, grattis!!!

Anonym sa...

Jättegrattis.. Från Moas Gård och jisses vilken lycka.. dubbelt upp.. och så var jag inne o kikade på bilden.. såååå söta är de små Kram../Monica

Anonym sa...

Hjärtligt Grattis till er alla bägge fyra! ;-)
Kramar från Zoega

Anonym sa...

Åh, hjälp så söta!!! Blev helt tagen av bilden!

Anonym sa...

Åh så himla kul! Jättegrattis! Stor kram!

Anonym sa...

Grattis! Sä skönt att höra att allt gått bra. Var inne på Karins sida och tittade, vilka sötnosar! Se nu till att vila och mysa ordentligt, det är ni värda. :-)

Unknown sa...

Dubbelgrattis! Ser fram emot bebisinlägg (och namnen?!) Födda samma dag som min systers lille kille dessutom. Försök att vila också nu...jag snittades ju med första efter igångsättningsförsök. Snart nio år sen nu!
Krama killarna från mig

Karin sa...

Åhh så roligt och så söta de ser ut på bilden. Stort grattis till er och lycka till. Kramar Karin

Vella sa...

Grattis,grattis!!
Till er alla 4, skönt att allt gick bra./Vella
vellasgarden.tradgardsblogg.se

Linda Lunda sa...

Grattis Linda!!!!
Så söta de är!
Linda

Anonym sa...

Extrameddelande:
Nu har de fått namn. Storebror heter Sigge och lillebror heter Hugo.

/Den stolta pappan K

Hannele på Hisingen sa...

Grattis till tvillingarna!

Moni sa...

Ååååhhh vad roligt! Stort grattis! Hälsa Sigge och Hugo! Kram Moni

Anonym sa...

Oj va kul! Stort grattis och vilka fina namn de små gossarna har fått.

// Andreas

Anonym sa...

Grattis!!!=)))) såå kul! /åsa

e sa...

Dubbelgrattis till fina pojkar och fina namn! Hoppas ni mår bra alla fyra. Den 18 var en bra dag att få pojkar på, våran Leo kom samma morgon :-)

Katten Jansson sa...

Åhhh.... Grattis, grattis och åter grattis! *snyftar och snörvlar*

Fundera grönt sa...

Stort GRATTIS till småkillarna Sigge & Hugo! Ha det bäst!

Anonym sa...

Åh! Grattis Linda! Var inne och kikade på bilderna på de tu sötisarna hos "Karin odlar sin trädgård".
Hoppas du mår bra och gossarna mår bra! Kramar Anneli

Anonym sa...

GRATTIS till de två söta sönerna! Skönt att läsa att allt gått bra.

/Helena

Anonym sa...

ÅH va härligt!!! GRATTIS- vilken storfamilj ni blev helt plötsligt!!!
MASSOR av kramar från Maria i Råneå
Nu ska jag kika på fotot. :-D

Anonym sa...

Grattis! Hoppas att allt fortsätter att gå bra för er alla.
Kramar/Kicki G