söndag, maj 27, 2007

Hundvalpar till salu

Känner ni till Polski Owczarek Nizinny? Det är en polsk vallhund som verkar vara en underbar hundras, alert och lättlärd. Du kan läsa om rasen här. Några bekanta har hundvalpar och de är bara såååå gulliga! Jag hälsade på dem när de var fyra veckor. Man blir sjuk. Valparna är leveransklara den 17 juni och några av dem är fortfarande otingade. Kanske det är någon som läser här som går i vovvetankar? Att köpa hund är något man noga ska tänka genom. Fundera om det här kan vara en hund som passar dig! Lycka till!

Läs annonsen här.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag reagerade också på snigelfritt, för inte kan det vara farligt för smådjuren. En annan sak jag reagerade på i ett program var när hon bara sonika slängde masken över axeln. Tänk om barn satt och såg programmet, och tror att det är okey att göra så. Lite konstiga saker har damen för sig, men det är kanske bara jag som reagerade på det. Själv är jag glad över masken och ser till att den kommer där den ska vara mer ömt. "ler" Tycker programmet är bra och att de har bra lösningar och växtideer.

Anonym sa...

Min syster kämpar hårt för att "lura" på mig en liten go huskyvalp hon - men jag är så nöjd och belåten med vår lilla tjej (en pointer) så det räcker och blir över. *s*

Lindas trädgårdsblogg sa...

karina: Ja det var nåt konstigt i ett avsnitt, hon satte en skylt i rabatten om att det var maskar där, som att det var nåt dåligt. Fast jag minns inte så klart. Jag tycker också man får en del idéer. Jag slukar ju allt, men man får ta en del saker med en nypa salt. Sen kunde de ju klippa bort en massa trams.

vildängel: Åh pointer, de är så fina! Det kan nog räcka med en sån :-)