lördag, december 30, 2006

Två bloggar

På sista tiden har det dykt upp två nya bloggar som jag definitivt kommer att följa och som jag gärna rekommenderar. Jag har hittat dem via kommentarerna på min blogg så den uppmärksamme läsaren kanske också spanat in dem? Sedan visade det sig att båda brukar hänga på AoT:s forum, men det fattade jag inte från början!

Trädgårdsliv - Carinas trädgårdsblogg. Igenkänningsfaktorn är hög när jag läser hennes inlägg om trädgårdsprojekt, trädgårdsdrömmar, trädgårdsböcker och trädgårdsprylar. Jag förstår att en hel del dagdrömmar uppslukas av trädgården... väldigt kul att läsa och massor av bilder! Sen gör hon också väldigt svåra trädgårdsgåtor som man kan finurla på.

Ute & Inne - Karin A:s blogg. Karin träffade jag på Botan i somras då vi delade filt (? vi satt i alla fall jämte varann!) och bytte plant. Väldigt rar tjej med stora kunskaper om trädgård och växter. Hon är jätteduktig på att fotografera och det ska bli intressant att följa hennes blogg.

Uppmaning: bokmärk!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för tipsen.

Anonym sa...

Jag tycket väl att jag hade haft ovanligt många besökare på min blogg, din luring! Nu får jag ju nästan lite prestationsångest om det ska vara så att någon verkligen läser det jag skriver ;^)

Och Ute & Inne hamnade bland bokmärkena direkt, tack för tipset!

Anonym sa...

Japp, skall bokmärka genast. Karins blogg hittade jag via Hannele och fastnade direkt. Carinas via dig och det var inte sista gången jag hälsade på där. Kul att du ger tips på trädgårdsbloggar.

Anonym sa...

Gott nytt år Linda : )