söndag, september 03, 2006

Trädgård att längta till

Jag har anmält mig till kursen "Trädgård att längta till" i Vuxenskolans regi.
"Hur vill jag ha det i min egen trädgård? Här får du idéer och inspiration för att planera din trädgård. Vi utgår från helheten för att få en översikt. Du får möjlighet att rita din egen trädgårdsplan. Agneta är landskapsarkitekt och trädgårdskonsult."
Hoppas det blir kul! Jag skulle verkligen behöva någon att diskutera baksidan med. Och framsidan. Och slänten. Och hörnet med fläderträdet. Och. Så. Vidare.

Fram till dess att kursen börjar kommer kärleksörten att blomma!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Sådan kurs skulle jag inte våga gå på. Skulle bli för dyrt och jobbigt att göra om ALLT :) hehehe
Men säkert hur kul och intressant som helst.

Lindas trädgårdsblogg sa...

annicab: Jag tycker det ska bli kul att få träffa en landskapsarkitekt! Sen gör jag ju bara så mycket jag orkar, hinner och har råd till :-)

Lindas trädgårdsblogg sa...

maloppa: Ja, jag hoppas det kommer att ge nåt. Jag har iofs massor av skisser och planer, men jag hoppas få lite nya infallsvinkar. Dessutom kom jag på att jag behöver lite idéer kring infarten, vi ska ju göra ett nytt garage och måste göra om hela trappen upp från infarten.